neděle 11. března 2012

...sloužit nejvyšší Pravdě a Lásce

...kdy poprvé jsem slyšel tahle slova? Bylo mi 6 let a neměl jsem z toho rozum. Ani když jsem o rok později tato slova skautského (pardon - vlčáckého) slibu říkal slavnostně nahlas, nebylo mi zcela jasné, o čem je vlastně řeč. Každopádně jsem od té doby obě slova řekl snad milionkrát...ale co jejich význam?

O Pravdě se dnes bavit nebudeme. Domnívám se totiž, že mít za každou cenu a všech okolností pravdu není možné. Ale všichni se dle zásad sobě vlastních snažíme Pravdy dosáhnout.

Láska. Nejvyšší Láska. Řekněte mi někdo, co to je.
Myslím to vážně. Jak Láska vypadá? Ta pravá, jediná, až na věky... Rozhlédl jsem se kolem sebe a těch několik málo příkladů je tak odlišných! Ale výsledek je zjevný - nic z toho to není. Nejde o vizuální stránku... Jde jen o mé vnitřní debilní já. A to teď absolutně nefunguje. Tudíž nevidím nic zjevného ani kolem sebe. Co bude dál?

Jak to funguje? Jsme tu pro lásku a nebo tu je láska pro nás? Prostá otázka, tak mi dejte odpověď. Nebojte se být tvůrci mého blogu a zapojte se. Protože teď je ta pravá chvíle! :-D

Žádné komentáře: