úterý 18. května 2010

Období temna je u konce a před námi je doba po ŠvP

Skutečně se musím zastydět, jak špatně umím zacházet s časem. Ale SLIBUJI, že teď se vše změní! Více méně je spousta věcí již vyřešeno, takže teď mám před sebou spoustu možností a příležitostí, které hodlám využít. Šári, pomůžeš mi s tím, že?!

Takže popořadě. Nejaktuálněji mě čeká několik málo věcí - například cesta do IKEA obchůdku... To bude žůžo dobrodrůžo, na které se moc těším. Ale děsím se toho, co všechno že si vlastně přivezu:-D. Už dlouho koukám po několika děsně důležitých věcech, které prostě nutně potřebuji...tak schválně, co budu mít napsané na seznamu a co nakonec povleču metrem domů;-).

Dále je přede mnou večeře s Maruškou u nás...no snad i mohu používat slůvko "u nás"...popojedem. Těšíme se na to všichni, ale jsem pan Zádrhel, takže to nebude tak easy, jako třeba jít si koupit oběd a přinést si dva dalamánky, což jsme úspěšně předvedl včera. Ale, děcátka, přeji vám předem bon appétit!

A pak tu mám další radovánku - kino. To si slibujeme už děsně, děsně dlouho a já pořád někde lítám v prachu, takže tento týden to asi neklapne, ale příští týden...už to vyjde!

A aby to nevypadalo, že jen někde trajdám a utrácím peníze za blbostičky, tak mě čeká ještě chlapská práce - musím vyměnit těsnění na baterii u dřezu a také musím koupit takové ty malé šmejdy do skříně, co drží poličku v těch správných výšinách. Je mi ovšem jasné, že tohle se hned tak neuskuteční...žádám o krapet trpělivosti a porozumění dané situaci..;-)

Málem bych zapomněl na večer deskových her - čeká nás Pillos, Scrabble, možná Člověče, nezlob se...a když se hecnu, tak koupím Osadníky nebo Carcassone - ale to se teprve uvidí, nakonec to vyhrají Dostihy a sázky. Nejsem si jistý, jestli mají deskovky třeba v NoNě, kam mimo jiné musíme také zajít, protože jsme si to slíbili, ale mohli bysme to možná spojit. Aha, tak to mi neprojde. No nic, další bod v diáři...

A ještě poslední věc - Šáreska mě chce vidět opilého. Já si tedy nemyslím, že je na ožratý spací pytel jménem Tomíno nějak extra úžasný pohled, ale budiž - tento bod programu bude také v následujících několika týdnech splněn...přeci jen musím poslouchat! Jinak se mi pomstí a dostanu darem mazlika...:-D

Takže, děcátka - co dřív?! :-D

3 komentáře:

Mary řekl(a)...

Carcasonne ti můžu pujčit, jestli chceš, máme ho doma s mnoha rozšířeními:)

Ožratý spací pytel chcu taky vidět, když si vzpomenu (ikdyž si to vlastně vůbec nepamatuju) jak si mě v Padochově ukládal, do pracovny, mám pocit, že by se role mohly vyměnit:DD

A na véču u Vás se děsně těším!!!

Anonymní řekl(a)...

Tome, Tome ty hlavo děravá...je vidět že si ještě zcela nevycyklil z období před Kristem ;)...pár neméně důležitých aktivit si vynechal, takže jsem zvědavá jestli si vzpomeneš ;).hahaha ať žijí seznamy hahaha.
Ale popořadě...
1) do Ikei jedeme autem! Nenechám Tě vláčet věci metrem, znám Tě, přijde manická fáze, rozšíří zorničky a zhyneš ohavnou smrtí zavalením Ikea věcmi v metru. No a já zjistila, že taky pár drobností opravdu NUTNĚ potřebuju (krabice, krabice, krabice) a hlavně těšim se masový koule!!!Ikdyž tak trochu tušim, že to bude "něco" jako karbanátek, ale já se s tím popasuju...
2)Osadníky mám, není nutná sháňka...a dokonce se procvičíš v cizích jazycích.. ;), s tím ale podle posledních zjištění taky problém nemáme, takže se těšiiiiim...hlavně, hlavně žádný systém :D
3)Nezlob se na mě, ale u výměny těsnění bych ráda minimálně asistovala...trochu jsem po několika nenápadných zážitcích přehodnotila situaci a tvrdošíjně nestojím za tvrzením že chlap v bytě vše opraví a vyřeší...to je ale fuuuk, důležité je nám u NÁS dobře a vtipně (tedy alespoň mě)!
Tak hurááá na období po Kristu..protože tuším, že to bude mooooc príííma období.
Šára
P.S. Maruško já se na Tebe taky moc těším, jen musíme na toho kluka ušatýho víc asi tlačit...je děsnej :D, jak mu člověk nenaservíruje něco přímo skoro až direktivně, hrne, valí a ignoruje :D :D

Hobitek řekl(a)...

Je toho víc, co bylo tajný..a tohle stejně dlouho pod pokličkou skrývám...takže v úterý;-). A snad se mi vybaví všechno, na co jsme zapomněl...uff...ale že to stálo za to!