pondělí 22. března 2010

"Z" a "Pomeň"

Zapomněl jsem a je mi to líto...na něco jsem si vzpomněl a je mi to také líto...cosi jsem vytrousil a mrzí mě to i po letech...v kapse jsem nalezl vstupenku, přesně rok starou - a chtěl bych všechno vrátit zpět se vším, co se stalo, už jen proto, abych zažil to krásné období, kdy jsem byl hlavou v oblacích.

Všichni lidé kolem mě mají nějakou zapomínací úchylku, všichni. Ať už se jedná o klíče nebo telefon (pravda, ve většině případů se jedná o služební, tudíž nepodstatné předměty), vypínání icq a skypeů či jiných komunikačních kanálů, o části oděvu, o soudnost, o sebekontrolu,soudnost či iluze. Myslím, že tyto jednoduché a na první pohled informace o ničem, dávají o člověku znát mnohem více, než by se mohlo kdykoliv na první pohled říci.

Já většinou někde nechám hlavu (případně srdce, to ale záleží na úhlu pohledu) - co to vypovídá o mně?!

Žádné komentáře: