sobota 9. ledna 2010

Řekni mi jeden rozumný důvod..!

Bylo mi smutno a byl jsem sám. Nikdo mě nechtěl a já někoho potřeboval. Po všech těch letech, kdy jsem musel někomu nadbíhat, stavět se na hlavu a odstrkovat ušima, než si mě vůbec někdo všiml, jsem chtěl něco víc, něco jiného, prostě změnu.

Neplánoval jsem to, nepřemýšlel jsem nad tím nikdy před tím, o to zajímavější a hezčí to bylo. Najednou si se mnou začal někdo psát. Někdo se o mě zajímal a nejen, že se ptal na spoustu věcí, ale také mi sám spoustu věcí ze svého života odtajnil. Bylo to celé oboustranné, upřímné a po dlouhé době i příjemné, pokecat si s někým o starostech každodenních, ale i životních, rodinných...S každou novou informací, která přišla, jsem se s tou osobou chtěl setkat osobně víc a víc. Naše rozhovory se začaly ubírat lehce jiným směrem, než na začátku, ale naše tempo, intenzita ani upřímnost se nevytratila. Na obzoru se rýsovalo nové dobrodružství, možnost poznat něco nového...

A asi jsem si myslel, že když udělám něco jinak, něž jak jsem to dělal do teď, něco se změní k lepšímu, všechno dopadne jinak. A tak jsem do toho šel. Až do posledního momentu jsem nevěděl, co se bude dít, jestli se vůbec bude něco dít. A ono se nakonec dělo. Byl to pro mě svým způsobem šok - ale ne z toho, co se to stalo. Spíše z toho, že se to stalo a že chci, aby se to stalo znovu. Otevřely se mi dveře do jiné dimenze, do jiného světa...to se hrozně těžko popisuje, ale dá se to směle přirovnat k prvnímu sexu - nemusí to být nijak úžasné a skvělé, ba dokonce to může bolet, ale stejně do toho jdeš znova, protože víš, že tě to posouvá dál, že ti to něco dává. On mi to dal a byl ochoten v tom dávání pokračovat...

Nevím, jestli je důležité rozumově něco zdůvodňovat, ale pokud to chceš...Pokud bych se na to celé podíval rozumem, nic z toho by se nestalo (jiné město, věkový rozdíl, společenské postavení,...). Někdy je ale potřeba rozum hodit za hlavu a poslouchat srdce. Což jsem udělal já a což mě těší, moc. Nemám žádnou perspektivu vztahu, nevídáme se pravidelně a netrávíme spolu moc času. Nikdo si nikoho ničím nekupuje - dáváme si sebe navzájem a nic víc od sebe neočekáváme.

Nebudeme mít společnou domácnost, společné koníčky či dokonce známé. Nikdy spolu nepojedeme na společnou dovolenou a nebudeme spolu mít děti. Neposloucháme stejnou muziku a životní styl se nám také značně liší. Dalo by se tedy říci, že protiklady se přitahují - na to já ale nevěřím. I přesto přese všechno mě to baví a dává mi to mnohem více pozitivního a příjemného, než o čem se může kdekomu zdát.

Jsem spokojený a nepotřebuji to mít rozumově odůvodněno. Dělám to z čirého citu k tomu člověku, dělám to pro něj a nic za to nechci...

2 komentáře:

Mauglí řekl(a)...

Už jsem si to tu četl pár dní zpět..a říkal jsi, fíha...a taky, že jsi odvážný muž.Jak jdeš se vším ven, stojíš si za tím...a to je dobře!
Nedokážu se vžít do té situace (mám na mysli takhle nastavený vztah)...a proto úplně nerozumím, jak si dokážeš udržet vnitřní klid (pokud ho skutečně máš)!:) Ale jsem s Tebou, kluku!;)

Hobitek řekl(a)...

...děkuji...;-)